czwartek, 5 lutego 2015

Prolog

Gang, wyścigi, narkotyki, alkohol, imprezy, przypadkowy sex, hazard, samotność, ból fizyczny by ukoić ból psychiczny, śmierć, życie na krawędzi to dla niego codzienność. Uważany za postrach Londynu gangster Zayn Malik. Gdy raz przypną ci łatkę bezdusznego mordercy (mimo ,że byłeś niewinny) nawet ukochana siostra odwraca się od ciebie bo woli wierzyć sąsiadom niż tobie. Zostajesz sam rodzina wyparła się ciebie i ma Cię w dupie .Przykre prawda ale dla mnie już to nie ma znaczenia .

                      Niby mam wspaniałe życie, rodzinę , "przyjaciół". Z pozoru jestem szczęśliwa ale czy na pewno? - Kolejna łza i kolejna kreska . Brak matki cudowna macocha normalnie zajebiste życie(czujecie ten sarkazm )- Jestem zamkniętą w sobie dziewczyną , szczerze nie lubię ludzi . Niby się uśmiecham spotykam z ''przyjaciółmi" którzy twierdzą ,że mnie znają ale tak naprawdę niewiedzą o mnie nic. Nie widzą ,że za tym ,,wszystko okej " i obojętnym spojrzeniem kryje się ból , cierpienie i tęsknota za mamą . Nikt nie wie ,że ta sama dziewczyna która się śmieje i dużo gada może też być dziewczyną która co noc płacze w poduszkę- Kolejna łza i kolejna kreska tak wygląda każda moja noc od ostatnich trzech lat .






Więc mamy prolog mam nadzieje ,że się spodoba jeśli tak skomentuj :) i jeśli są to przepraszam za błędy

1 komentarz: