piątek, 17 kwietnia 2015

Ważne info

PRZEPRASZAM! PRZEPRASZAM mam nadzieje że mi wybaczcie i będziecie dalej czytać mojego bloga ale przez sprawy osobiste i trochę problemów muszę zawiesić na jakiś czas bloga :(  pojawi się jeszcze jeden rozdział we wtorek ten obiecany który miał się pojawić dawno temu . Jest już napisany ale nie miałam chwili żeby go dodać . Mam nadzieje ze mnie zrozumiecie i nie będziecie na mnie złe . Postaram się jak najszybciej wszystko ogarnąć ale nie wiem kiedy zacznę znowu pisać :( . Chciała bym wam jeszcze podziękować za wszystkie miłe komentarze które pojawiły się do tej pory . Był dla mnie mega motywacją:* :)Kocham was i postaram się wrócić jak najszybciej . Jak byście chciały dowiedzieć się mniej więcej za jakiś czas kiedy odwieszę  bloga piszcie w komentarzach albo na zuzannamarkowicz70@gmail.com
Kocham was i do zobaczenia Zuza ♡♡♡♡♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz